piątek, 24 czerwca 2011

"Na łeb,na szyję"

Autor: Susan Sloate
Tytuł: Na łeb,na szyję
Liczba stron: 126
Czas czytania: 1,5 godziny


Moja opinia: To już druga książka,którą przeczytałam z tej serii.Uważam że ta seria jest godna uwagi.Książki z tej serii są na jeden wieczór,dla relaksu.
             Na łeb,na szyję jest napisana językiem młodzieżowym.Fabuła dosyć ciekawa choć więcej się spodziewałam po tej lekturze.Myślałam że więcej rzeczy zostanie poruszonych,ale już po paru stronach spostrzegłam że to zwykła historia dziewczyny ze słaba kondycją. Osoba z okładki moim zdaniem wcale nie pasuje do opisu głównej bohaterki.SZKODA!
         Gale to fajna dziewczyna o kręconych włosach.lekcje w-f to dla niej istne piekło i pasmo upokorzeń.mimo swojego wyglądu wcale nie jest typem sportowca.Jej życia się zmienia,gdy wygrywa wycieczkę na szkolnej dyskotece,gdzie jedzie wraz z najlepsza przyjaciółką Patty. Nie jest przekonana do tego wyjazdu.Ale później nie żałuje niczego.A dlaczego na to pytanie znajdziecie odpowiedź po  przeczytaniu tej książki.
                       
    Przepraszam za tak słabe zdjęcie okładki ale innego po prostu znaleźć nie mogłam.Internet troszkę na walił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)