piątek, 24 czerwca 2011

"Spotkanie na wybrzeżu miłości"

Autor: Michel Amelin
Tytuł: Spotkanie na wybrzeżu miłości
Liczba stron: 96
Czas czytania: 40 minut


Moja opinia: Już dawno przeczytałam to książkę.Jakoś nie mogłam zabrać się za jej zrecenzowanie.
          Książka dosyć ciekawa lecz taka nijaka.Standardowa,zwykła.Nie ma w niej jakiegoś wyjątkowego tematu.Historia zakompleksionej nastolatki i jej przyjaciół.Muszę przyznać że bardzo podobało mi się po ruszenie tematu nadwagi.:)


Opis książki:Amadyna dowiaduje się, że podczas wakacji znowu spotka się z Rodrygiem.To okropne!Nie widzieli się przez cztery lata i od tej poty amadyna przytyła,bardzo przytyła.
      Jak wytrzymać spojrzenie tego kogo kocha się w ukryciu,mając dziesięć kilo nadwagi?Na szczęście Amadyna ma energię,poczucie humoru oraz dobra koleżankę.....

  Jak zauważyliście nie zawsze dodaje opis książki. Dodaje go tylko czasami w zależności czy mi sie spodoba czy nie. uważam,że nie które książki mają naprawdę kiczowate opisy i albo ujmują książce albo za dużo jej dodają.

2 komentarze:

  1. My relatives always say that I am killing my time here at net, except I know I am getting know-how daily by reading such pleasant articles
    or reviews.

    Feel free to surf to my homepage - international seo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon everyday.
    It's always useful to read content from other writers and use a little something from their web sites.


    Also visit my homepage ... we buy any home reviews

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)