niedziela, 19 czerwca 2011

"Zapowiedź burzy"

Autor: Marie-Sophie Vermot
Tytuł: Zapowiedź burzy
Czas czytania: 55 minut
Liczba stron:111

Moja opinia: Przeczytałam już kilka książek z tej serii i w każdej pojawiał się wątek miłosny. Więc,gdy skończyłam czytać tą książkę  byłam zdumiona że tutaj on nie odgrywał tak wielkiej roli jak w poprzednich powieściach.Ta książka jest lekka,na jeden wieczór,napisana językiem młodzieżowym.

Akcja dzieje się we Francji w czasie wakacji.Do francuskiej rodziny przyjeżdża Oona jest amerykanką i kiepsko mówi po francusku. niestety jej przyjazd niszczy relacje rodzinne.Tak naprawdę odwiedziny Oony nie są tylko w celach turystycznych kryje się za tym coś jeszcze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)