niedziela, 24 lipca 2011

"Dalej niż diabeł mówi dobranoc"

Autor: Natalie Fields
Tytuł: Dalej niż diabeł mówi dobranoc
Liczba stron: 126
Czas czytania: 2 i pół godziny


Moja opinia:Moim zdaniem Natalie Fields pisze najbardziej zabawnie,przy jej książkach uśmiałam się do łez i wywarły na mnie ogromne wrażenie.
     Nie chcę przez to powiedzieć że reszta autorów z tej serii są beznadziejni.Ta pisarka urzekła mnie swoim poczuciem humoru.
      Martha wcale nie jest zadowolona że musi wyjechać z Bostonu do taty,którego wcale nie zna i do jego nowej rodziny.Zostawia znajomych,przyjaciółkę Bridget i swojego chłopaka Paula.jednak wszystko okazuje się zupełnie inne niż sądziła.Bridget okazuje się fałszywą przyjaciółką,a jej związek z Paulem zawiśnie na włosku.



Opis książki: Martha jest zrozpaczona,kiedy się dowiaduje,że na jakiś czas musi przeprowadzić się do ojca.Przygnębia ją perspektywa opuszczenia Bostonu,przyjaciół oraz chłopaka,w którym jest zakochana,i zamieszkania na odludziu.
Czy w jej przypadku sprawdzi się powiedzenie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)