poniedziałek, 3 czerwca 2013

Mamy czerwiec!

Niedawno rozpoczął się rok szkolny, a zaraz będzie jego koniec. Nie dawno był wrzesień, styczeń, a za chwilę pójdziemy ( co nie którzy po świadectwa) i pól roku kalendarzowego już za nami. Ostatni miesiąc nie był obfity w przeczytane książki. Po pierwsze sporo nauki. Po drugie jakoś mi się nie chciało w poprzednim miesiącu byłam raczej bardziej towarzyski - zaczęłam więcej spotykać się ze znajomymi. A po przyjściu do domu już się nie chciało czytać.
W tym miesiącu przeczytałam jedną książkę: "Sobowtór".Opublikowałam pięć postów w tym 5 książek.
Liczba wyświetleń w poprzednim miesiącu wynosi 1009 razy. Jesteście niesamowici. Na tym blogu jeszcze tylu wejść nie było. Bardzo się z tego cieszę i serdecznie Wam dziękuję moi mili bez Was tego by nie było. Komentarze dodane 28. Obserwatorów również przybyło teraz jest Was 61.

4 komentarze:

  1. Być moze lepiej spotykac sie bardziej z koleżankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No lepiej... od czasu do czasu być bardziej towarzyskim. :)

      Usuń
  2. może na wakacjach będzie więcej czasu na książki :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje czasu mi na to nie może zabraknąć. Muszę nadrobić zaległości czytelnicze, bo trochę się tego uzbierało. :)

      Usuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)