poniedziałek, 4 kwietnia 2011

"Pocałunki z piekła"

 Tytuł: Pocałunki z piekła
Autorzy:Kristin Cast; Alyson Noel; Richelle Mead;Kelley Armstrong;Francesca Lia Block
Liczba stron: 262
Czas czytania:  3-4 dni

Moja opinia: Na tą książkę składa się pięć opowiadań jednych z najlepszych autorów fantastyki. Były opowiadania ciekawe,ale także strasznie nudne.Ciągnęły się w nieskończoność cieszyłam się że w nareszcie koniec. Jak pewnie się domyślacie są tam opisane historie o wampirach i stworzeniach nie z tego świata. Po lekturze Wakacje z piekła myślałam że Pocałunki będą jeszcze lepsze,ciekawsze. Niestety nie można oceniać książki po okładce i tytule.:) Moim zdaniem najlepsze historie to Przywróć mnie do życia i Polowanie. Są ciekawe,trzymające w napięciu,zastakujące nie dało się przewidzieć co będzie dalej czego nie można powiedzieć o innych historyjkach.


Opis książki:Dziewczyna,której pocałunek może przywrócić życie. Wampirzyca,która musi zaufać tajemniczemu chłopakowi. Zakochani z dwóch różynych światów,których muszą sie wyrzec dal uczucia.Nieśmiertelni kochankowie,którzy dla miłości zaryzykują swa nieśmiertelność.Wampir zaurczony śmiertelniczką  niebezpieczną dla niego jak blask słońca........ Ten,kto zasmakował zakazanego pocałunku,zapłaci za chwilę zapamiętania własną duszą.

1 komentarz:

  1. Tak, niektóre z opowiadań były nudne i też się cieszyłam, kiedy je przeczytałam. Nie pamiętam, które opowiadanie najlepiej mi się czytało, ale ogólnie cała książka nie warta jest wydania na nią piendziędzy. Myślałam, że będzie lepsza. Moim zdaniem z tej serii najlepsze były "Randki z piekła" (:

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)