sobota, 18 czerwca 2011

"Randki z piekła"

Autorzy:Kim Harrison
Kelley Armstrong
Lori Handeland
Lysay Sands

Tytuł: Randki z piekła
Czas czytania: 3 dni
Liczba stron:463


Moja opinia: Gdy przeczytałam inne książki z tej serii byłam zafascynowana  myślałam że  nie mogą być lepsze.Bardzo się pomyliłam ta książka zostaje moim numerem 1.
Składa się na cztery opowiadania.

Opowiadania są fascynujące,nie można się od nich oderwać.Każda inna choć wszystkie należą do fantastyki.Spotykamy się z wampirami,wilkołakami,demonami. Randka z demonem czy wampirem. Jeszcze inaczej z normalny człowiekiem nudnym nie mającym żadnych zdolności a ty jako pół demon umierasz z nudy i nagle  widzisz że wilkołak okrada muzeum.
Polecam ja wszystkim kochających właśnie opowieści o wampirach lub innych istotach.


Opis książki:Natarczywy wampir,romantycznie usposobiony wilkołak,uwodzicielski demon,zmiennokształtny ulegający przerażającej metamorfozie zapraszają na zabójcze randki,jakich dziewczyny z opowiadań autorki Umarli czasu nie liczą i trzech innych bestsellerowych pisarek nie zapomną do śmierci.....

11 komentarzy:

  1. Awesome things here. I'm very happy to look your article. Thanks so much and I am looking forward to contact you. Will you please drop me a mail? kliknij Po więcej informacji, http://www.marcindraszczuk.pl/pivot/entry.php?id=22
    My site > kliknij Po więcej informacji

    OdpowiedzUsuń
  2. This article gives clear idea in support of the new users of blogging, that actually how to do
    running a blog.

    My web-site - saunier duval

    OdpowiedzUsuń
  3. Saved as a favorite, I really like your website!


    my website filmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bankowości, czyli tańsze. Bo zdarzyła się kilku miesięcy,
    miesiąców trzykrotność przeciętnego, pospolitego, szablonowego, tuzinkowego, typowego, zwyczajnego, zwykłego wynagrodzenia, nagrodzenia, odpłacenia polsce!
    Nas zdaje sobie na wypłatę, stawkę, zapłatę i inwestycje.
    Pracowałam, Działałam, Manipulowałam, Odpracowywałam,
    Odrabiałam, Operowałam na wstępie, nagłówku o jak przypadku, wypadku bank.
    Dowiedz się więcej o chwilówki -
    kliknij

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Wielkiej Brytanii i Stanach zjednocznych amerki przyszedł czas na Polskę.
    Od niedawna rozpoczęły działanie serwisy pożyczek
    społecznościowych. Nowa forma pożyczania w necie może zyskać sympatyków.
    Dowiedz się więcej: http://provitex.pokomi.ru/userinfo.php?uid=292394

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! After all I got a blog from where I know how to in fact obtain valuable information concerning my study and knowledge.


    Look at my webpage - kredyt przez internet

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy poczuła go całego w sobie, otworzyła oczy i głośno
    jęczała. Byłem pewien, że zaraz osiągnie kolejny orgazm.
    Aby dać jej więcej rozkoszy postanowiłem zmienić pozycję.
    Położyłem jej ręce na biodrach i szybko podniosłem http://myjankriaka.medianewsonline.com/?p=5

    OdpowiedzUsuń
  8. Tomek i Magda też nie spali. Kolejny raz sąsiad z góry wrócił do domu około trzeciej
    nad ranem i do świtu stukał, przesuwał jakieś meble,
    lał wodę do wanny, słuchał muzyki i robił wszystko, co chciał, kompletnie ignorując http://kriakjan.hostyg.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza porządnie wkurwiła się Gośka: ostra jak brzytwa studentka ostatniego roku Socjologii.
    Po kolejnej nocy wśród stuków i puków, wzięła kij od
    miotły i zaczęła walić nim w sufit. Kompletnie nie poskutkowało.
    www.knowyourclass.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak właśnie, na parterze bez problemu można było słyszeć
    jak koleś z góry łazi po domu, dudniąc jak stado
    słoni, jak jego dziewczyna, czy żonka popierdala w szpileczkach o różnych dziwnych porach.

    Słychać było jak się droidbuster.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok, zdarzają się różne sytuacje, przecież oni także od czasu do czasu głośno się bawili, ale to, co wyrabiał ten koleś przechodziło
    ludzkie pojęcie. Na domiar złego dom w którym wynajmowali mieszkanie na parterze, zbudowany http://ndnsakh.ru/node/44474

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)