wtorek, 21 czerwca 2011

"Miłość od pierwszego kliknięcia"

Autor: Judith Allert
Tytuł: Miłość od pierwszego kliknięcia
Liczba stron: 118
Czas czytania: 1 godzina




Moja opinia: Sama nie sięgnęłam po tą książkę. Wybrała ją dla mnie młodsza siostra,gdy byłam chora i ta książka leżała długi czas na półce.W sumie to dobrze.
    Treść na początku wydawała się ciekawa,jednak wątek miłosny ciągnął się do końca co był strasznie nudnawe i okropnie odejmowało tej książce.Czyta się ją szybko przez czcionkę i język młodzieżowy.Polecam ją raczej jedenastolatce, a nie starszej osobie.
       Sylwia i jej przyjaciółka Zuza spotykają się po długim czasie ze swoim kumplem Markiem w Fabryce ( kawiarni:)).Zauważają  przystojnego  chłopaka.Sylwia zaczyna czatować z pewnym Borysem.Ale kim on naprawdę  jest?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)