wtorek, 22 maja 2012

"Przeżyłem śmierć- prawdziwa historia człowieka,który umarł dwa razy"

Autorzy: Dannion Brinkley i Paul Perry

Tytuł:Przeżyłem śmierć- prawdziwa historia człowieka,który umarł dwa razy

Tytuł oryginalny: The True story of a man who died twice and the proufound revelations he received

Liczba stron: 195
Czas czytania: 2 dni

Moja opinia: Co spotka nas po drugiej stronie? Tak właściwie czy jest coś po tamtej stronie?

Nikt nie potrafi nam na to konkretnie odpowiedzieć, a raczej prawie nikt. Ta książka jest właśnie o takim człowieku, który przeżył śmierć.

Dannion miał dosyć stabilne życie dom,żonę i dobrze płatną pracę. W jednej chwili stracił wszystko od jednego uderzenia piorunem. Trafił do szpitala i tam długo walczono o jego życie.
      Jest to człowiek dosyć uprzywilejowany "widzieć" swoją śmierć nie jest zbyt miłe, ale nie wiele może to zobaczyć, niewiele  także wraca z podróży zaświatów. Nie jest to podróż bez celu. Brinkley ma za zadanie wykonać polecenie dane mu przez Istoty Światła.
   Jeśli myślicie, że to kolejna książka z opisami magicznych lub nie prawdopodobnych zdarzeń jesteście w błędzie. Podróż za światów i wszystko z nim związane odgrywa dosyć kluczową rolę,lecz przede wszystkim jest to opowieść o nawrocie człowieka ze złej drogi, o jego walce ze zmaganiem się z chorobą i dalszym życiu po bardzo ciężkim wypadku.
     Pracuję ciężko i umiera po raz kolejny. Znowu wraca do istot światła, te znowu mu tłumaczą co ma zrobić dają mu wsparcie. Wraca na ziemię, aby dalej kontynuować swoje zadanie.
    Danion na początku bardzo ufnie i wariacko podchodził do całej sprawy. Wszystkim na potkanym przyjaciołom, pracownikom sklepu opowiadał o Istotach Światła, co znajduję się podrugiej stronie i co ma za zadanie. Zrozumiał, że nie tędy droga. Teraz nie ufnie podchodzi do ludzi i przy pierwszy spotkaniu jest przerażający.
      W tej książce nie ma zbędnych słów, zdań, wypowiedzi. Czytając czuje się siłę,którą bije od głównego bohatera. Pomimo bardzo ciężkiego tematu czytelnik uśmiecha się i od czuwa niewyobrażalną radość, że temu człowiekowi udaję się mały mi kroczkami dojść do celów.
     Nie jest to zabieg dobrego układania zdań i poprawnej stylistyki autorów. Oni sami przelewają na papier siebie, piszą to co myślą bez ubarwiania.
     Polecam! Nie jest to kolejna książka o zjawiskach nad przyrodzonych, ale o człowieku i zmaganiu się z jego  chorobą.Polecam wszystkim, którzy uwielbiają powieści obyczajowe i oparte na faktach.


Za książkę i zaufanie bardzo dziękuję:


11 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada. :) Pewno przeczytam. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba raczej sobie odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygujaca tematyka ;) zachęciłaś mnie.
    Serdecznie pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z reguły książki tego wydawnictwa jak i innych specjalizujących się w podobnej tematyce omijam szerokim łukiem. To zupełnie nie moje klimaty. Niemniej jednak dla tej konkretnej pozycji mam ochotę zrobić wyjątek, bo bardzo interesuje mnie zagadnienie życia po śmierci, w każdym wydaniu... :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa książka, z chcęcią przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć ciekawie to brzmi.
    Jeżeli będzie okazja to z pewnością przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś ją widziałam i zaintrygowała mnie, może kiedyś będzie okazja do przeczytania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie co jest po śmierci, ale czytanie takich książek do mnie nie przemawia. Może to prawda, a może sen, a może wyobrażenie zasugerowane innymi historiami. Nie, nie czytam takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazwyczaj omijam szerokim łukiem książki tego wydawnictwa - nie wpasowują się w mój gust, jednak dla tej z przyjemnością zrobię wyjątek. Wydaje się inna, ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wprawdzie nie lubię takowej tematyki książek, jednakże gdybym się natknęła na tą pozycję z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)