środa, 25 kwietnia 2012

" 101 Archaniołów"

Autor: dr. Doreen Virtue
Tytuł: 101 Archaniołów
Tytuł oryginalny: Archangels 101

Liczba stron: 176
Czas czytania: 1 dzień



Moja opinia: Co wiemy o Aniołach? Czym się różni Anioł od Archanioła?

  Każdy ma Anioła stróża, ale w sumie co potrafimy o nich powiedzieć? W religii są bardzo spychane na dalszy plan. Nie potrafimy wymienić ich  imion, a przecież są pomocnikami Boga.
      Ten utwór pani Virtue pomoże wam odpowiedzieć na te pytania. Opisani są w nim piętnastu Archaniołów oraz inni. Każdy rozdział jest poświęcony jednemu z nich.
     Zawarte są tam też ich specjalności, np. Gabriel nie tylko objawił się  Maryji. Teraz również pomaga wrażliwym dzieciom i rodzicom w problemach codziennych. Każdy Archanioł może w nam czymś pomóc wystarczy tylko poprosić bo na to czekają.
             W książce bardzo przyjemnym i lekkim językiem jest  napisane jak ich poprosić, w jakki sposób się z nimi kontaktować oraz jakie mogą dawać nam sygnały i o co jakiego posłańca poprosić.
       Plusem tej książki są szata graficzna i okładka od której nie można oderwać wzroku. Zawarte są w niej liczne podobizny niebieskich istot. Strony każdego rozdziału mają inny  kolor przypominającego ich aurę, co ułatwia i sprawia większą przyjemność w czytaniu o naczelnych.
     Tematyka uwzględniona w tej pozycji nie należy do łatwych. Jednak sama autorka  pisze z wielką swobodą. Czytelnik odczuwa radość i relaksuje się przy niej. Na dodatek nie ma nawet 180 stron.
     Od pierwszej recenzji jaką przeczytałam miałam ochotę ją przeczytać i udało mi się.Wcale nie żałuję, że poświęciłam  jej czas. 
      Książkę polecam wszystkim bez wyjątku. Myślę, że każdy spojrzy na nią innym okiem, znajdzie coś dla siebie.


                            

                          Za książkę i zaufanie serdecznie dziękuje:
     

12 komentarzy:

  1. No to teraz czekam, aż mi tę książeczkę pożyczysz. :)
    Recenzja świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie dla mnie, ale może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystkich pozytywnych recenzji takie książki omijam z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie przeczytam. Nie wiem czemu, ale tego typu książki mnie nie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko nie dla mnie, więc spasuję. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nadarzyła się okazja to nie pogardziłabym taką książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie książki chętnie bym przeczytała, ale gdyby tak były w bibliotece. Sama mimo wszystko nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy bym to przeczytał, ale małe pytanie. Skąd ta pani tyle wie o tych aniołach? Czyżby kolejna fanatyczka, która doznaje niby objawień? No i nie chciałbym być recenzentem książek tego wydawnictwa - wszystkie są jakieś takie dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie pani Martyna jestem.:P Anioły to ciekawe postacie i potężny temat do dyskusji, a prawie każdy postrzega go inaczej. A wszystko co wiem Aniołach to lekcje religii i ta książka. Nie doznaje objawień i nie jestem fanatyczką, która wierzy we wszystko co mówi Kośćiół. Książka jest dla wszystkich nawet nie wierzących, ponieważ opiera się na wszystkich wierzeniach. Jeśli chcesz podyskutować na ten i inne tematy napisz na mojego maila: martynal11@o2.pl. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. No cóż nie dla mnie , chyba sobie odpuszczę , ale tak poza tym to fajny blog i obserwuję , do czego też zachęcam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Zostałaś przeze mnie oTAGowana do zabawy. Więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)