poniedziałek, 11 lipca 2011

"Ja,Puchacz"

Autor:Krzysztof Kreutzinger
Tytuł: Ja,Puchacz
Liczba stron: 142
Czas czytania: 3 godziny


Moja opinia: Gdy wziełam tą książkę do ręki pomyślałam,że to lektura na chwile i dla dzieci.Nie wiem co mnie pod kusiło,aby jednak ją wziąć.Bardzo się pomyliłam.  Moim zdaniem nie jest to książka dla dzieci poniżej 12 roku życia przez słownictwo i treść. W sumie bardzo zabawna i przyjemna,nawet dla osoby strarszej,która chce się odprężyć.
  Na okładce pisze,że ta książka została na pisana na wyraźnie żądanie p. Puchacza,spisal pod dyktando, Krzysztof Kreutzinger.[XD(heh)]
    Właśnie ten Puchacz jest polskim owczarkiem nizinnym,który opowiada o swoim życiu i o tym jak poznał swoich właścieli.Kieruje nim pycha i przemądrzałość oraz zbyt duża wiara w siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)