niedziela, 24 lipca 2011

"Charlie St. Cloud"

Autor: Ben Sherwood
Tytuł: Charlie St.Cloud
Liczba stron: 229
Czas czytania: 2 dni


Moja opinia: Chcę zwrócić uwagę na okładkę.Jest taka inna,wyjątkowa i marzycielska tak samo jak powieść.
     Choć czytałam ją jakiś czas temu.Wywarła na mnie tak duże wrażenie że codziennie myślami uciekałam do jej treści i ją analizowałam.Nicolasa Sparks powiedział:

Powieść wzruszająca,mądra i pełna nadziei.

W 100 % się z nim zgadzam.Sam pomysł na fabułę i treść z jaką ją opisuje odróżnia tą powieść od innych książek z którymi miałam styczność.

Charlie ma młodszego brata Sama,z którym bardzo dobrze się.Wszystko się psuje,gdy mają wypadek samochodowy.Główny bohater cudem z niego wychodzi,jednak jego pies i brat nie mają tyle szczęścia.Po pogrzebie widzi go i zawierają pewną obietnice.Charlie specjalnie żeby jej dotrzymać zaczyna pracować na cmentarzu.Nie widzi tylko sama lecz wszystkich zmarłych,którzy się znajdują na cmentarzu.Tą konstrukcje burzy Tess Caroll z którą zaczyna się spotykać,ale ona także jest inna niż wszyscy.

1 komentarz:

  1. Jejku widać ,że książka bardzo ciekawa. Zapytam o nią w bibliotece :)
    PS: dodam cię do linków :PP

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)