czwartek, 21 lipca 2011

"Zakochana kłamczucha"

Autor:Valpierre
Tytuł:Zakochana kłamczucha
Liczba stron: 160
Czas czytania: 2 godziny


Moja opinia:Ta książka jest z poprzedniego stosiku,ale przez to że jestem strasznie zakręcona zapomniałam dodać recenzje.
        Hmm,jaka jest ta książka? Osobiście cieszę się że jest taka króciutka.Wcale ale to wcale mi się nie podobała.Tą książkę napisało małżeństwo(VAL+PIERRE=VALPIERRE) moim zdaniem powinni lepiej przemyśleć i rozszerzyć fabułę.Dużo się dzieje,ale szybko się kończy.Główna bohaterka Solenn bardzo denerwowała mnie.Nie wiedziała co czuję i co robić.
      Wszystko zaczęło się od tego że okłamała Chloe że jest z chłopakiem już 2 lata w rzeczywistości jest jej kuzynem.W klubie filmowym poznaje Thomasa pragnie z nim chodzić.Jednak później dochodzi do wniosku że kocha się w swoim dobrym przyjacielu Alexie i to wzajemnością.

1 komentarz:

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)