wtorek, 31 maja 2011

"Dzień, w którym dorsłam"

Tytuł: Dzień,w którym dorosłam
Autor: Sarah Jacquet
Czas czytania: 40 minut
Liczba stron: 115


Moja opinia: Przeczytałam jedna książkę z tej serii i nie przypadła mi do gustu.Jednak ta przykuła moja uwagę od razu,głównie z powodu tej dziewczyny.Moim zdaniem świetnie pasuje także do fabuły książki.
 Ta książka jest doskonała na nudę wieczory.Czyta się ją szybko.Nie jest napisana trudnym językiem i bardzo żałuję ze nie ma dalszych części tej książki z chęcią przeczytałam bym dalej o tych bohaterach.
Akcja dzieje się w Paryżu.Główna bohaterką jest Salome- totalna chłopczyca.Jedyni jej przyjaciele to dwóch chłopaków Manu i Aleks.Wszystko się zmienia,gdy do ich paczki chce się dołączyć ładna i niestety taka na jakie ma "uczulenie " Salome. Jak dalej potoczyły się ich losy?? Przeczytajcie książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)