niedziela, 8 maja 2011

"Pamiętnik księżniczki" Meg Cabot

Tytuł: Pamiętnik Księżniczki
Autor: Meg Cabot
Liczba stron: 200 
Czas czytania: 90 min                                  
Opinia: Jak dla mnie genialne książki dla nastolatek. Widać że główna postać (Mia) bardzo nie docenia sama siebie i może dla takich osób (i nie tylko rzecz jasna) są przeznaczone te książki.Książka jest wciągająca i interesująca a nawet można poczuć się tą bohaterką.

PS: Recenzję do tej książki napisał moja koleżanka Madzia:*

5 komentarzy:

  1. Książki książkami.. A czy lektura przeczytana? ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Lektura......... Hmmm nie i nawet może nie będzie :) a ty co już przeczytałaś??

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam już dawno temu, bardzo lubiłam te ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziecko, toć to nie jest recenzja.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)