piątek, 7 października 2011

***Październikowy stosik***

Ehh minął już jeden miesiąc szkoły.Jak wam idzie ?? Mam nadzieje że dobrze.
                                     Oto pozycje:

1.Osaczona -P.C. Cast + Kristin Cast
2.Nefilim -Thomas E. Sniegowski
3.Kuszona - P.C. Cast + Kristin Cast
4.Dywizjon 303 - Arkady Fieder
5. Kamienie na szaniec - Aleksander Kamiński
6.Koszmarny Karolek i bestia boiska - Francesca Simon
7.Julka,blog i dog - Ewa Bylica
8.Dama,walet,dwójka trefl - Jackie Stevens
9.Papatki - Lauren Myracle
10.Biały oleander - Janet Fitch

Później dodam zdjęcie.Mam problem z aparatem.W październiku dodam również recenzje książek,które przeczytałam  ale nie zdążyłam opisać na blogu.Jestem trochę z tym do tyłu.Trzeba to zmienić.

3 komentarze:

  1. Widzę kilka interesujących mnie tytułów. Miłego czytania i..czekam na fote stosiku :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Dywizjon 303" i "Kamienie na szaniec". Obydwie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)