wtorek, 25 października 2011

"Nieposkromiona"

Autorki: P.C Cast + Kristin Cast
Tytuł: Nieposkromiona
Tytuł  oryginalny: Untamed
Liczba stron: 359
Czas czytania: 3 dni



Moja opinia: Jest to czwarta część.
  Ta seria jest po prostu świetna.Polubiłam wszystkich bohaterów,miejsca i koty. Czytając zastanawiałam się co wydarzy się za klika stron. Warta polecenia tak jak wszystkie części.
      W tej części najbardziej było mi żal Zoey.Dziewczyny,która po naznaczeniu została wybrana przez Nyks jako młoda kapłanka.Czemu mi jej ??Ponieważ w ciągu tygodnia traci wszystkich trzech chłopaków-nie pochwalam tego,ale smutno się robi- gorsza sytuacja jest to,że przyjaciele się od niej odwracają.Jej jedynymi przyjaciółmi są Afrodyta- szklona zołza i Steave Rea - nieumarła.Na dodatek Neferet wypowiada wojnę ludziom i nikt oprócz głównej bohaterki nie widzi złego charakteru,który ma w sobie kapłanka.Polecam!

3 komentarze:

  1. Nie czytałam pierwszej części i czuję, że nie sięgnę w najbliższym czasie. Jakoś nic nie jest w stanie mnie przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś chyba tonie dla mnie. Nie lubię takiej tematyki...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O książce słyszałam i kiedyś chciałam ją przeczytać. Pewnie kiedyś to zrobię, ale na razie muszę odpuścić, bo mam zaległości ksiązkowe:)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)