sobota, 17 grudnia 2011

"Koszmarny Karolek i Bestia Boiska''

Autor: Francesca Simon
Tytuł: Koszmarny Karolek i bestia boiska
Tytuł oryginalny : Horrid Henry and the Football Fiend

Liczba stron: 108 + obrazki
Czas czytania: 15 minut

Moja opinia: Czytałam Mikolajka,Mateuszka,pomyślałam,że dobrze byłoby przeczytać jakieś historyjkę o Karolku.Nadarzyła się okazja i pożyczyłam ją od mojej koleżanki.
Cieszę się że zapoznałam się z "Koszmarnym Karolkiem i bestią boiska".Książka jest ciekawa i bardzo szybko się ją czyta przez dużą czcionkę i obrazki,jednak co chwilę się śmiałam i nie chciałam oderwać oczu znad opowieści o tytułowym bohaterze.Niby książeczka dla dzieci,a wywołała u mnie ból brzucha ze śmiechu.Dla relaksu jest w sam raz nawet dla starszych czytelników.

Książka zawiera cztery opowiadania:

1. Koszmarny Karolek i dziennik Damianka - moim zdaniem najgorsze opowiadanie z tej pozycji była strasznie nudna i bezsensu
2.Koszmarny Karolek i bestia boiska
3. Koszmarny Karolek i wielkie zakupy- świetna opowieść uśmiał się przy niej do łez mama Karolka i on bardzo zabawny sposób robią zakupy
4. Koszmarny Karolek i jego arcywróg

2 komentarze:

  1. Moja siostra młodsza czyta tą serię i wiem, ze jej się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój młodszy brat czytał ''Karolka'' i przejrzawszy jego treść mogę otwarcie powiedzieć ,że wyrosłam z takich książek :>

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)