piątek, 9 grudnia 2011

"Plastusiowy pamiętnik"

Autor: Maria Kownacka
Tytuł: Plastusiowy pamiętnik
Czas czytania: 7 dni
Liczba stron: 173 + kolorowe obrazki




Moja opinia: Ta książka jest lekturą drugiej klasy szkoły podstawowej w odróżnieniu od starszych uczniów i ich lektur- jest chętnie czytana przez drugoklasistów.Moja siostra,która ją także przeczytała wraz ze mną dziś napisze opinię na jej temat.
   Opowieść o Plastusiu,jego przyjaciołach: piórze,stalówek,gumki myszki,ołówka,scyzoryka,kałamarza i ich pani Tosi bardzo mi się podobały.Ta książka była interesująca,zabawna oraz wesoła.Przygody mieszkańców piórnika bardzo mnie śmieszyły.

Moim zdaniem najfajniejszą przygodą Plastusia była jak tytułowy bohater spadł z okna,ponieważ złośliwy kocur Maciek go zwalił. Plastuś znalazl się zdala od domu i swojej pani w wielkim niebezpieczeństwie.Naszczęście wszystko dobrze się skończylo.

3 komentarze:

  1. Wolałabym, abyś nie zdradzała przygód książki, ale tą i tak mam już za sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dawnoooo temu;) jako pierwszoklasistce bardzo mi sie podobała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na półce. Nigdy nie przeczytałam. Wstyd, i to wielki.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)