piątek, 20 stycznia 2012

Pierwszy stosik w 2012 roku!



To mój pierwszy stosik w tym roku.Nie które z tych pozycji wyłowiłam przed chwilą z bibliotek.
Od góry:


1.Zapasy z życiem Eric-Emmanuel Schmitt - z biblioteki szkolnej
2.Stary człowiek i morze - jw. (lektura)
3. Motylki wstrząsająca opowieść anorektyczki Laurie Halse Anderson- z biblioteki szkolnej
4. Randka z wrogiem Anna Park
5.Pozerki różowy drobiazg Rachel Maude
6.Pozerki dobra,boska i zła Rachel Maude
7.Japońska parasolka Rani Manicka
8. Spalona P.C. Cast + Kristin Cast
9. Czarny czwartek Janek Wiśniewski padł Gdynia '70 Mirosław Piepka Michał Pruski
10.Klan nieśmiertelnych Joanna Rybak

10 komentarzy:

  1. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos! W której ty klasie jesteś, że masz lekturę "Starego człowieka i morze"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje. Jestem w trzeciej klasie gimnazjum i w sumie myślałam, że mnie ta książka ominęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że "ktoś" zasugerował się moją odpowiedzią na języku polskim i wypożyczył "Klan Nieśmiertelnych". :b

    Miłego czytania. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba najbardziej zazdroszczę Schmitta, bo nie miałam jak dotąd okazji czytać tej książki a autora bardzo sobie cenię. Życzę przyjemnego zagłębiania się w lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego czytania :) Tymczasem zapraszam na mojego bloga o książkach :) http://ksiazki-alys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej lektury ! Zapraszam na www.ksiazki-blair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje. A na moim blogu recenzja drugiej części książki "Skrzydła Laurel". Zapraszam ! www.ksiazki-blair.blogspot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny stosik. Miłego czytania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://recenzje-bezimiennej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)