piątek, 15 lutego 2013

"Showman, czyli spowiedź świra"

Autor: Szymon Majewski -rozmawiała Agnieszka Lesiak
Tytuł: Showman, czyli spowiedź świra
Liczba stron: 128
Czas czytania: 2 dni



Moja opinia:  Nie którzy mówią, że ludzie dzielą się na fanów Majewskiego lub Wojewódzkiego. Ja lubię poobserwować obu panów siedząc na kanapie.     Pomimo tego,że nie przepadam za  programem pana Kuby. Za to wszystkie programy Majewskiego oglądała z nie lada frajdą. Ostatni mi czasy nie widać go na antenie.
  Jako jego fanka, choć to może złe słowo, jako osoba, która darzy własnie tego celebrytę sympatią z chęcią sięgnęłam po jego książkę.

Książka została wydana w formie wywiadu. Pani Agnieszka zadawała pytania Szymon na nie odpowiadał.
   Nigdy nie interesowałam się życiem gwiazd jakoś szczególnie, czasami usłyszałam jakąś plotkę, przeczytałam o jakim skandalu. Jednak ostatnio wzięło mnie na czytanie książek gwiazd. Takie lektury są dla mnie dobry umilaczem czasu, odprężam się przy nich.
 Na pewno dużym plusem jest to, że nie skupiają się zbyt mocno na czasie, gdy Majewski zrobił karierę. Możemy poznać go jako dziecko i jako młodzieńca i już dorosłego mężczyznę.
 

Nie byłem w wojsku 
Nie zdałem matury
Nie zacząłem studiów

  Nigdy bym nie powiedziała, że osoba tak komiczna miała trudne dzieciństwo i ciężko było w rodzinnym domu. Pan Szymon opowiada o prawie wszystkim - widać, że czasami nie które rzeczy go krępują, na inne pytania po prostu nie odpowiada. Książka ma w sobie dużo pytań, ale nadal mam wrażenie, że wielu rzeczy nie wiem.

"Spożyć przed terminem"-oto moje motto życiowe.Szukałem go w wielu mądrych księgach, znalazłem na kefirze. 

Ta pozycja zawiera w sobie, również dużo zdjęć z programów, w których showman brał udział, ale też z prywatnych źródeł Majewskiego. Wszystko jest napisane na luzie i z humorem.


Mam furę, komórę
karierę, rodzinkę.... 
Lecz zawsze będę 
maminsynkiem. 
                          Mojej Mamie

    Uważam, że książka spodoba się każdemu kto choć lubi ta postać. Sama dość sceptycznie podchodziłam do tej osoby, jednak powolutku zaczęłam się przekonywać. Później sięgnęłam po tą książkę, co bardzo przybliżyło mi Pana Szymona.    

8 komentarzy:

  1. Lubiłam programy Majewskiego, ale do pewnego czasu. Żarty i skecze w ostatnich odcinkach nie były już tak śmieszne i chyba trochę wymuszone. Nie miałam pojęcia o istnieniu tej książki i myślę, że w najbliższym czasie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam Wojewódzkiego i Majewskiego, ostatnio przeczytałam "Spowiedź heretyka" Darskiego i bardzo mi się spodobała, myślę, ba, wiem o tym, że po spowiedź świra również sięgnę. Myślę, że takie książki zawierają w sobie o wiele więcej prawdy niż jakieś pudelki czy inne tego typu strony. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tego Pana, więc jeśli będę miała okazję to bardzo chętnie zapoznam się z książką^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szymon Majewski jest mi dość obojętny, dlatego raczej pasuję :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szymon Majewski- kiedys go uwielbiałam, gdy prowadził swój program w tvn, ale teraz o nim zapomniałam. Jednak mam do neigo sentyment i chciałabym poczytac co ma do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za nim nie przepadam , choć na książkę moge sie skusic . ;D
    obserwuje i licze na to samo
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że jest książka - wywiad z Szymonem. Muszę się za nią porozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymon od zawsze nieco mnie irytował (nieco to mało powiedziane). Człowiek robił z siebie po prostu idiotę. Myślę, że książkę sobie dopuszczę, właśnie ze względu na tę niechęć do niego.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)