wtorek, 23 sierpnia 2011

"Podążaj za mną"

Autor: Sarah Jacquet
Tytuł: Podążaj za mną
Tytuł oryginalny:
Liczba stron: 99
Czas czytania: 1 godzina




Moja opinia: To jest druga książka z tej serii,która wywarła na mnie ogromne wrażenie.Myślałam że to kolejna ckliwa powieść o miłości.Bardzo się ciesze że jestem w błędzie.
        Szybko i przyjemnie się ją czyta.Można się przy niej pośmiać.Jednak w nie których momentach miałam ochotę cisnąć ją o ścianę.Bardzo denerwował Ariel- chłopak głównej bohaterki.Sprawiał wrażenie macho i bezczelnego typka.Jego dziewczyna Alex zaczęła myśleć jak feministka i  brała udział w akcji swojej znajomej przeciw reklamą,które ich zdaniem obrażały kobiety.


Opis książki: Alex i Ariel?Podobają się sobie to pewne.Ale kiedy wreszcie decydują się ze sobą umówić,natychmiast powstaje rozdźwięk.Alex odkrywa,że mroczny Ariel jest w gruncie rzeczy straszliwym macho! Alex nie wie już,co ma o tym wszystkim sądzić,zagubiona pomiędzy swoimi przekonaniami i nadziejami.Czy kiedyś się w tym odnajdzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia jest dla mnie bardzo ważna, więc Czytelniku zostaw po sobie ślad.:)